Boekhouden is makkelijk met SnelStart

Verwerk jij je facturen en bonnetjes nog steeds in Excel of in één of ander lastig boekhoudprogramma? Laat mij je overtuigen van het gemak van SnelStart!

Stap over op professionele software
Veel ondernemers gebruiken Excel om hun inkomsten en uitgaven in bij te houden. Bij deze handmatige invoer van facturen en bonnetjes is het risico groot dat je ongemerkt fouten maakt. Om fouten te voorkomen kun je beter kiezen voor een professioneel boekhoudprogramma.
Het grote voordeel van een boekhoudprogramma is dat je meteen kan zien of de cijfers kloppen.

Maak van je boekhouding een feestje
Naast het voorkomen van fouten, vind ik het ook ontzettend belangrijk dat je met veel gemak je boekhouding kunt doen. Ik laat je graag zien hoe je tijd en geld kunt besparen door gebruik te maken van de slimme software van SnelStart. Meer dan de helft van mijn klanten werkt met SnelStart en is daar ook erg tevreden over.

Je maakt in SnelStart heel eenvoudig verkoopfacturen. Je hoeft niet na te denken over factuurnummers, btw-berekeningen en totaalbedragen. De factuur verstuur je met één klik via e-mail of per post. Je ziet in één oogopslag welke facturen nog open staan en aan welke klant je een herinnering moet sturen.

Inkoopfacturen stuur je gelijk per e-mail door naar je administratie. Je kunt ze ook inscannen met de SnelStart “app” of zelf uploaden. Hierdoor raak je nooit meer een belangrijk document kwijt. Je boekt de inkoopfacturen en bonnetjes snel in dankzij slimme suggesties. Na het inboeken van de documenten, staan alle bedragen goed in je administratie.

Je kunt eenvoudig bankmutaties inlezen. Hiermee kun je direct zien welke facturen er betaald zijn. Door elke bankmutatie toe te wijzen aan een factuur of bonnetje, kun je zien of je administratie compleet is.
Je werkt zo je administratie bij zonder dat je aan het ‘boekhouden’ bent!

Wat kan ik voor jou betekenen?
Ik kan de administratie naar jouw wensen (logo, huisstijl, btw, categorieën) inrichten. Ik laat je zien hoe je supersnel een verkoopfactuur maakt, hoe je automatisch inkoopfacturen en bonnetjes kunt verwerken en hoe het inlezen van bankmutaties werkt. Verder zul je zien hoe je met meer gemak je btw aangifte doet en rapportages maakt.
Je zal zien dat je meer plezier in je administratie krijgt.