Slimmer werken met SnelStart

Bevalt het werken met SnelStart? Haal je er uit wat er in zit?
Kan het makkelijker of sneller? Of werk je nog niet met SnelStart, maar denk je er wel over?

Ik laat je graag de mogelijkheden van SnelStart zien! Maak een afspraak in mijn ONLINE AGENDA. 

Verkoopfacturen maak je heel eenvoudig met de software van SnelStart. Je hoeft niet na te denken over factuurnummers, btw-berekeningen en totaalbedragen. De factuur verstuur je met één klik via e-mail of per post. Je ziet in één oogopslag welke facturen nog open staan en aan welke klant je een herinnering moet sturen.

Inkoopfacturen stuur je gelijk per e-mail door naar je administratie. Je kan ze ook inscannen met de SnelStart “app” of zelf uploaden. Hierdoor raak je nooit meer een belangrijk document kwijt. Je boekt de inkoopfacturen en bonnetjes snel in dankzij slimme suggesties. Je hebt altijd een PDF kopie van de inkoopfactuur in je boekhouding, dus vergeet de papieren administratie!

Bankmutaties staan automatisch in de boekhouding door de handige bankkoppeling. Door elke bankmutatie toe te wijzen aan een verkoopfactuur, inkoopfactuur of grootboekrekening kun je zien of je administratie compleet is. SnelStart herkent de meeste ontvangsten en uitgaven automatisch. Je werkt zo je administratie bij zonder dat je aan het ‘boekhouden’ bent!

LET OP!!
Door diverse storingen in 2022 bij de Rabobank en andere banken kan het zijn dat niet alle bankmutaties verwerkt zijn. CHECK JE BANKSALDO! Als het niet klopt, lees in dit stappenplan hoe je de ontbrekende regels alsnog kunt inlezen. Of mail mij alle bankafschriften (PDF) per maand, dan kijk ik er naar.

Wat kan ik voor jou betekenen?
Als je begint met SnelStart kan ik de administratie naar jouw wensen (logo, btw-instellingen, grootboekrekeningen) inrichten. Ik laat je zien hoe je supersnel een verkoopfactuur maakt, hoe je automatisch inkoopfacturen kan verwerken en ik help je met het instellen van de bankkoppeling.

Als je SnelStart al wat langer gebruikt dan kan ik je laten zien hoe je zelf de boekhouding controleert. We lopen samen de administratie door, en kijken of je (nog) slimmer kan werken met SnelStart:

  • Werkt de bankkoppeling nog naar behoren?
  • Staan de uitgaven op de juiste grootboekrekeningen?
  • Zijn de btw-aangiften correct?
  • Welke rapportages kun je gebruiken om fouten op te sporen?
  • Gebruik je alle mogelijkheden die er zijn?

In een uurtje kan ik je online (via Zoom) de mogelijkheden laten zien. Of kom langs op kantoor.

Maak een afspraak in mijn online agenda. 

Je krijgt meer plezier in je administratie 😉